Vi har blivit med hus!

Jajjemän!
Jag skrev ju härom  dagen att det var mycket som hände för oss nu.. och det jag menade med det var att vi hade lagt bud på ett hus! Vi trodde så klart att vi skulle behöva buda med andra par, men som tur var så var vi ensamna just vid detta tillfället då de par som varit intresserad tidigare hade sagt av sig intresset! Så det var skönt!

Vi skrev på papperen idag på banken så nu är allting klart! Jag har längtat efter hus så länge och det ska bli så otroligt skönt att få eget! Jag har redan en massa inredningsplaner, men eftersom huset är i bra skick och inflyttningsklart så får det vara som det är nu till en början, och så kan man göra om lite längre fram när vi bott in oss lite och sett hur mycket själva boendet faktiskt kostar under första året.

1 mars är det dags! Då är det inget Radhusgatan för oss som gäller längre, då är det enplansvillan på Vallmostigen! Jag ser fram emot att sitta på den inglasade altanen på sommarkvällarna och bara njuta, och ser fram emot att faktiskt ha en egen liten trädgård att greja en massa i. Allt kommer bli så mysigt! :)

Ahh, jag är glad! :D


Kommentarer
Tilda

Vad roligt med hus!! Grattis :) Spännande att flytta! Vilket område ligger vallmostigen på?

2012-01-06 @ 11:17:52
URL: http://mamaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0