Ska vi ge det ett försök?

Ja, då var jag här igen. Ungefär 1.5 år senare.
Jag tänkte att jag skulle ge mig på detta med att blogga igen, se om det blir något tillfälligt eller långvarigt. Nu börjar sommaren avta och alla semester-måsten är förbi. Nu kanske jag har lite tid över till att faktiskt sitta här och filosofiera lite och dela med mig utav mina tankar.
 
Jag är egentligen en riktig sommarmänniska. Så sjävla tanken på att den härliga värmen snart är förbi gör mig lite smådeppig. Visst är det charmigt med årstiderna som finns i Sverige. Alla har de sin charm, till och med hösten. Men om jag hade fått välja hade vi nog haft sommar året om, med lite mildare temperaturer lite då och då bara.
Helst av allt hade jag velat bo utomlands, november - mars i Spanien och resterade hemma i Sverige. Då hade man fått det bästa av två världar, mild vinter och en svensk sommar med midsommarfirande, kustenresor, gröna skogar och allt annat som vackra Sverige bjuder på under sommaren.
 
Men!
Nu är det som sagt snart höst och allt drar igång som vanligt igen. För tillfället ligger jag ute som bokningsbar två månader framöver vad gäller jobbet, men så här i början går det trögt och så värst mycket bokningar har det inte blivit än. Det trillar förmodligen in snart, det brukar göra det. Och om det inte gör det så vet jag ju vart jag ska tillbringa lite mer tid under dagarna - gymmet!
Jisses, vad man har gottat sig under sommaren! Men hörrni, det FÅR man faktiskt göra tycker jag! Livet är väl inte värt att leva om man inte får gotta sig någon gång. Självklart kan man leva sunt och träna, men det får inte gå till överdrift. Man måste få belöna sig själv ibland när man känner att man är värd det. Och ibland även utan anledning också ;)
 
Mja,,, jag avrundar nog lite här. Det får inte bli överkurs direkt! Vi får väl se om jag får tillbaka några trogna gamla läsare eller om det blir så dött här så bloggen får hitta sin väg tillbaka till graven igen!
 
Tjo!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0