Kräftan.

Jag solade i måndags efter träningen på badhuset. 16 minuter i stå-solariet.... och ni tänker säkert som jag: "det är ju ingenting", men shit alltså! Jag tror jag aldrig varit så röd i hela mitt liv. 16 minuter liksom... det borde man väl tåla?
Jag har kanske solat en gång sedan Felicia kom till världen, och under graviditeten solade jag inte alls, så kanske var min kropp så himla ovan så det var därför som den tog till sig den röda färgen så fint. Man kan ju inte direkt säga att jag solat mycket under sommaren heller så jag hade ju inte direkt någon bra grund att gå på.
Men efter två dagar nu så har brännan börjat lägga sig. Det svider lite fortfarande men jag ser iaf inte ut som en kräfta längre!


Annars så går mycket tid åt till att planera dop denna veckan. På lördag smäller det, då får Felicia sitt namn "på riktigt". Det är mycket som ska tänkas på inför det. Det ska bakas (har hunnit med några olika sorters kakor osv, men det återstår fortfarande lite). Tur att mn har mamma som hjälper till att baka lite också. Tårtor ska göras också, men det får bli samma dag som dopet eller sent dagen innan. Sedan ska vi träffa prästen idag som ska gå igenom själva dopet med oss, vi ska pröva ut en dopklänning, vi ska köpa grejer till serveringen och vi ska till stan en sväng och shoppa lite nya kläder till Thomas.
Det ska bli så himla mysigt när allt är färdigt och vi står i kyrkan och hon döps. Kameran kommer gå het (har t.o.m bett pappa att videofilma lite så man får händelsen sparad i levande bilder :)) Det ska bli så kul!


Ikväll blir det zumba. Funderar på om man ska köra ett litet styrkepass i gymmet efteråt också, men just nu så har jag lite ont i magen så jag får avvakta lite och se hur det blir med det!
Nu vill min lilla prinsessa ha uppmärksamhet!
Tjosan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0