Felicia berättar...

Idag har jag varit en duktig flicka och varit vaken stora delar utav dagen. Igår fyllde jag 6 veckor så jag måste ju bevisa för mamma och pappa att jag växer och utvecklas dag för dag! :)

Idag har jag:
* Dansat med både mamma och pappa på vardagsrumsgolvet till tonerna av Barbados för att finna lugn efter maten!
* Kräkts på min snygga gula t-shirt, två gånger! (det man inte gör så ofta kan man väl lika göra flera gånger när man väl gör det)
* Varit med mamma och mormor och handlat inför helgen.
* Legat på köksbordet hos mormor och morfar (på en massa filtar såklart) och pratat och skrattat i en hel timme!
* Varit med mamma till faster Helene för att fira att kusin Nathalie tagit sin examen på sin utbildning. Mamma åt god tårta medan jag fick hålla mig till det goda tillägget på flaska!
* Blivit buren på av kusin Christoffer och även matad, och kusin Nathalie har även hon burit mig.. hos henne tog jag en liten powernap också innan det var dags att bli livlig igen.
* Kollat på Talang med mamma i soffan.
* Varit en duktig flicka och bajsat hela TRE gånger! Detta har aldrig hänt tidigare nämligen! Mamma och pappa blev så stolta så och jag fick en stjärna i boken.

Nu är det dags för mig att sova, har bara sovit ca 3 timmar under dagen så hoppas att både jag, mamma och pappa får sömn stora delar utav natten nu inatt!

XOXO som de säger i de stora staterna! ;)



Natti natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0