Uttråkad!

Men vad tusan ska man hitta på när ryggen och ljumskarna värker? Hade gärna tagit en härlig vårpromenad nu i det fina vädret...but no can do! =/
Thomas ligger och vilar inför sitt arbetsskift till natten och jag har nyss fixat mat och diskat undan.. vad ska man hitta på mer? Funderar på att gå till förrådet och ta fram stolarna på balkongen. Kan ju passa på att sola ansiktet lite och få lite färg, får nog klä mig ganska ordentligt dock.. det är tyvärr inte så varmt än. MEN! Har läst att det ska bli varmt under helgen och till kommande veckan, hoppas det stämmer!

Ja, mitt illbleka ansikte behöver nog få sig lite sol tror jag så jag får nog ge mig ut och ge det en liten bränna... då kommer man bara till frågan... What to do on the balcony then? :O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0