Vi 3!



Mitt ibland allt tråkigt som händer så kollar man på denna bilden och blir glad för det som vi har tillsammans :)
Thomas, lillan och jag.

Och för er som tycker magen ser liten ut så ljuger bilden lite... magen ser större ut i verkligheten. Idag när jag gick runt på jobbet tyckte jag att den kändes enorm och att ingen borde kunna undgå att se att det är en bebis där inne. Men sedan har man fått höra från så många att jag är så liten och när jag sagt att jag ska ha i mitten på april har de flesta blivit paffa.
"Men Gud, så liten tror jag att jag var i månad fyra eller fem eller nåt!" var bara en sak som jag hörde idag till exempel. Träffade även på Git (grannen) som inte sett min mage tidigare och även hon blev hur paff som helst och verkade överlycklig för vår skull. Att det var så snart som i april hade hon aldrig trott.
Alltid kul med glada leenden :)


Kommentarer
Maria Tellebo

Hej! Har missat helt att ni ska ha en liten bebis :-) Stort grattis får jag säga!!! Förstår att du längtar, finns inget som är mer underbart!!



Kram Mia

2011-02-12 @ 22:23:40
URL: http://oliverspock.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0