Duktig tjej.

Vår lilla snosing har varit så himla go denna veckan! Hon har skrattat och varit glad typ hela tiden. Och idag har hon pratat mer än någonsin! Hon har gått runt i sin gåstol eller suttit i sin matstol och sagt ord som liknar både mamma och pappa. Oftast brukar det dock låta något i stil med "ma-ma-mam" och paa-pa-pap", men hon är på god väg.

Gud vad glad jag är över att ha min familj i mitt liv. Utan dem skulle jag inte vara en hundradel så lycklig :)

Har haft en jättebra vecka tillsammans med min älskling då han haft sin ledighetsvecka (han var dock ute extra både måndag och tisdag natt) men resten utav veckan fick vi tillsammans med varandra iaf, och det har varit mys. Vi har packeterat in julklappar, klätt julgranen, jag har städat hela lägenheten och gjort det mesta iordning inför jul. Nu är det bara att vänta på självaste tomten som anländer om mindre än en vecka :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0