Nu är det din tur lillan!

Fick meddelande av Paula där hon skrev att Amanda som var med i vår föräldragrupp nu var inne på BB och skulle föda! Hon var egentligen beräknad till 12 april, två dagar före mig.. så nu kan jag bara hoppas på att jag har lika tur och kan få i förväg jag också! För ungefär 1-1.5 timmar sedan skrev Paula till mig att Amanda var inne och fick just då bedövning och nu fick jag sms om att tjejen var ute! Snacka om snabba ryck! Nästan så jag blev mer nervös nu, för hade hon sådan tur och fick ut henne så fort känns det som att det ska mycket till om jag ska ha lika tur. Visst behöver jag inte slå henne och få inom någon timme, men allt under tio timmar vore jag överlycklig för!
Håll tummarna för mig allihopa!
Lillan.. nu är det din tur!
Come to mama! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0