Min mamma.

Det är allt bra tur att jag har min mamma! Tänk att någon kan finnas där så mycket för en hela tiden och töla i timmar om det är så. Att hon sedan följer med mig och tränar är ytterligare ett stort plus! =)
På träningen idag har vi tölat om den kommande resan och båda två ser fram emot den så himla mycket. Eftersom vi har två gubbar som inte är lika pratglada när det kommer till detta ämne så är det tur att vi har varandra som vi kan snacka ur oss allt med. Vi planerar liksom redan vad för kläder vi ska ha med oss och vad vi ska göra där nere under dagarna. Skulle inte förvåna mig alls om vi körde ett shoppingryck innan resdagen är kommen!
Vi kommer som sagt få skitkul! Det blir ju absolut inte värre heller när gubbarna anpassar sig efter vad vi tycker! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0