Jobb, Avatar och mys med älskling.

Då var äntligen sista jobbdagen över för denna vecka. Måste säga att det är ganska motigt att jobba helg, men jag måste ta alla tillfällen jag kan... Dock känns det knappt värt det då man bara har 38:- i OB =/ Jag tar det mest bara för att jag ska kunna fortsätta vara skriven inom ISS. Så länge jag jobbar helg har jag mer chans till utringningar på vardagarna, och det vill man ju ha! =)

Blev bort till badhuset så fort jag kom hem i princip. Thomas hade innebandymatch och den var toppen! De lyckades vinna, och det med 9-4. En strålande insats av hela laget, och min babe var strålande i BP + att han nätade i mål!
Hem och lagade iordning mat sedan, kyckling- och risgratäng och efter det blev det att titta på Avatar. Själv tyckte jag att den var ganska seg i början, men det kan ju ha att göra med att jag var trött som as och blundade till lite då och då.. Men efter ett tag insåg jag att filmen faktiskt kunde vara riktigt sevärd och gick upp och hämtade mig en cider och tog fram kex m. mjukost som vi kunde gnaga på (bara för att jag skulle bli pigg liksom)... Och ja, filmen var riktigt sevärd! Ju mer man kom in i den, desto bättre blev den. Seg i början som sagt, men när man kommit förbi det var den kanon!




Totalt sett har jag haft en jättemysig dag med min älskling. Trots att jag jobbat och han har spelat match så har allt ändå känts så ...ja....perfekt! =) Vi tog igen de timmarna genom att ligga och hålla om varandra och mysa framför filmen istället och det blev så bra som det bara kan bli!
Du betyder allt för mig min goa fästman! ;D

Imorgon SKA jag ta mig till gymmet och träna skiten ur mig själv! Nu har jag varit lat sedan jul och det är verkligen dags att köra igång nu om jag ska lyckas hålla mig fit lagom till resan som blir av 23:e mars. Jag har ju som jag sagt tidigare haft mina anledningar till att jag inte kunnat träna innan, men om jag inte går nu så kommer jag säkert bli sådär bekväm snart så jag struntar i det även om jag är frisk och har möjlighet att gå dit.
SÅ neeee... pumpa muskler imorn och bränna fett på cykel! =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0