Härlig helg i Sunne!

Sunne och Kolsnäs var ett måste denna helg, och att övernatta hos Rebecka fick det bli. Dock kanske man ska tala tyst om att jag och Thomas fick gå ut och fortsätta sova i bilen när klockan slagit fyra. ;P



Rebecka laddar upp med fyra olika varianter! ;)


Jag och Becca i köket där Sangria gjordes iordning!


Framme på Kolsnäs camping, på väg till Thomas musikkontakter. Becca, Kim och Henka.


Låtskrivarna samlade. Thomas ihop med Marcus Persson.


Marcus två polare vid deras tält + Becca m. kille och Patrik. Han som sitter ned i blårutig skjorta bjöd upp mig på bugg, och visst fasen gick det bra! :D


Toabesök nr.1


Toabesök nr.2


Becca dansar loss när Date spelar.


Thomas tillsammans med Barbados-Peter. Snyggingar! ;)


Barbados spelar

Tack Becca för boende och alla härliga danser som vi dansade! Helskön kväll och jag hade det kanon! Och ett stort tack till min älskling som blev den som körde oss hem dagen efteråt... Jag var inte bakis och hade säkert klarat det själv, men ack så skönt det var att luta sig tillbaka och vila lite granna =)


Kommentarer
Mamma till Melwin

Haha ja visst har det gått fort! :D

Tiden nästan bara springer iväg tycker jag, snart fyller han 1 år, går och springer ;D

kram

2010-08-09 @ 12:16:35
URL: http://hannafors.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0