Dagarna flyter på...

Nu har man snart varit hemma i en vecka och det känns som man aldrig varit iväg.
Det känns så som det alltid brukar kännas - som en dröm. Men dagarna flyter på och snart är sommaren här. Skönt att man har ljuset att se fram emot iaf!

Under påskhelgen hände det inget speciellt. Både jag och Thomas jobbade hela helgen så det blev inget uteliv för vår del. Jag hann med lite påskmiddag hos mamma och pappa, men det var i princip det enda som kom i närheten utav påsken. ETT enda utklätt litet barn såg jag, dock ingen påskkärring utan istället en söt påskhare. Påsken gled förbi mig ganska snabbt och jag lade knappt märke till att den var här.

Igår (måndag) var vi till farmor och farfar under eftermiddagen/kvällen och firade farmors 79-års dag! Det blev massor med godsaker - smörgåstårta, hallontårta, kakor, likör, snaps, snacks mm.. Gissa om man var mätt när man drog därifrån! Svängde förbi Nattis och Gabbe och kollade in deras nya lägenhet på hemvägen och blev där bjudna på nybakade bullar! Tyvärr fick jag dock avböja då min mage var så proppmätt som det bara gick! Lägenheten deras var mysig iaf, riktigt fin. Skulle jag lugnt kunnat tänka mig om vi inte haft denna =)


Och ikväll då så har jag varit en sväng till Camilla och tölat ikapp lite som vi missat de senaste veckorna! Trevligt trevligt! =) vi får se hur det går med dicken i fortsättningen då... ;D




Åhhhh, om det ändå kunde vara nu!! Karlstads flygplats i väntan på att planet skulle lyfta mot Gran Canaria!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0