Höstdag nummer ett!

1:a September idag och dagen är bland de finaste på länge. Nu känns det mer som sommar än vad det gjort under hela tiden som det skulle varit sommar. Suttit och värmt magen i solen lite för att den värsta värken ska gå över, och lite bättre har det faktiskt känts.. men så fort som man reser sig för att göra något vettigt så slutar det braiga tyvärr.


Sitter och håller på att fixa födelsedagspresent till pappa. Svårt att komma på något vettigt till en som redan har allt. Men kollade runt lite på Fujidirekt.se och hittade en del roliga tips där som jag säkert kan göra något vettigt med. Har en skitbra bild på han och mamma som jag kan använda mig utav. Men vad det blir får ni inte veta nu, man vet aldrig vad dessa nissarna på Gruvön kan sitta och kolla på på nätet under arbetstid ;P kanske är min blogg intressant?



Kommentarer
camilla

haha ja det tycker jag absolut, visa upp dig lite :D

2009-09-01 @ 18:56:09
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0