Fixat och dolat i lägenheten.

Vi har gjort om lite här hemma lagom till den mörka hösten och allt. Först och främst har jag köpt nya mattor och lagt på golvet i hallen, sedan har jag även bytt ut alla gardiner till några i lite mörkare ton.
Förutom detta har vi även stuvad om tavlorna i vardagsrummet där Thomas hade sina skivor som han fått ut låtar på. Det blev faktiskt ganska annorlunda och jag gillar det! Känns liksom inte lika rörigt längre. Vad tros?
Så här såg det ut innan:



Och efteråt (nu glänser det en del i tavlorna men...) :



Här är även en liten del utav våra nya mattor!




Har dock ingen ork att gå och fota nya gardinerna (och det är kanske inte så intressant ändå? ;P)
Vi har även planer på att tapetsera i alla rummen, med början i vardagsrummet. Jag har redan en tanke åt något grått med en snygg fondvägg i svart, silver eller något. Någon färgklick i fonden förutom dessa färger vore ju inte helt fel heller, som tex lila. Vi är på spaning efter något snyggt iaf, vi får se när vi hittar någon vi fastnar för!


Kommentarer
Tilda

Vad fint det blev!

2009-10-02 @ 12:54:32
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen
annlouise

det ser verkligen exklusivt ut:) kanonfint....

2009-10-05 @ 21:00:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0