Sträckning på fotbollen

Ja, det blev ju riktigt lyckat! Jag har velat spela fotboll en hel vecka och det första jag gör är att sträcka mig i höger lår. Jag som hade längtat så efter att få springa och så blev det bara skit =(
På nyheterna hade de lovat fint väder idag också, men det stämde ju inte alls. Har varit lite sol och sedan har det kommit störtskurar.. Vi klarade väl oss ifrån det mesta men i slutet började det droppa. Spelade väl inte så stor roll heller eftersom vi alla gav upp efter en timme p.g.a massa skador och lite folk. Syntes på en del att det blev frustrerande..

Men hoppas på att få ihop ett större lag nu under veckan, då kan vi passa på att spela flera gånger eftersom Thomas har ledighetsvecka.. Så får man hoppas på bättre väder. Ska försöka stretcha rejält innan då så jag inte sträcker mig igen.


Ligger här i soffan med värmepåse på låret nu och ska snart gå in i duschen, så får vi hoppas på att jag blir bättre snart.. Är det inte det ena så är det det andra.. Jäkla skit ;P


Kommentarer
ronja

jag jobbar på ett städföretag..ja det är verkligen skönt, jag kan cykla till jobbet nu..=P vart jobbar du nu da.?

2009-05-11 @ 09:29:09
URL: http://pantiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0