Förkylning p.g.a visdomstand?

Jag har gått och funderat i flera dagar på om det är mina visdomständer som fått mig så himla förkyld. För visst kan det väl bli så? Att man kan bli förkyld och få feber utav sina egna tänder?
Jag vet att småbarn ofta blir sjuka och gråter och skriker när tänderna börjar komma fram, så kanske har jag blivit som dem? :D Det är bara höger halva av ansiktet som jag haft problem med under hela veckan..haft tryckande huvudvärk, ont i ögat, örat har blivit tätt och munnen har gjort ont... idag är jag även otroligt öm över kinden. Tur att man har tid hos tandläkaren denna månad iaf!


Igår spelades låten som Thomas gjort till mig på radio - "Here for you". Den var med som utmanare på Värmlandstoppen, så det ska bli spännande att lyssna nästa onsdag och se om den kommer in på listan eller ej =) Men jag tror stenhårt på den! Det var nästan så jag rodnade (trots att det var via radio) när radioprataren sa att Thomas Berglund från Grums hade skrivit den till sin sambo. Mamma tyckte det var så sött så hon satt mest och flinade och skrattade åt mig ;P
Har aldrig varit med om att någon har gjort något så sött för mig!



Känns väldigt tråkigt att det var så längesedan som jag tränade nu. Mina muskler är väl så gott som borta.. Förra veckan kunde jag inte styrketräna p.g.a den nygjorda tatueringen som ömmade om jag rörde axlarna, och denna vecka har jag varit dålig. Tänkte först att jag skulle försöka mig på att träna idag, men med den hostan jag hade imorse så är det bara att glömma. Sedan får jag säkert huvudvärk vid minsta lilla ansträngning också. Tycker till och med det dunkar i huvudet bara av att gå uppför den lilla trappan till lägenheten!
Får se om jag piggnar till i helgen för då vill jag verkligen spela fotboll! Hoppas vädret är med oss då också! Får hoppas på söndag!! =)



Inte lång tid kvar till kvartsfinalen mellan Sverige och Tjeckien! Det blir till att hålla tummarna hårt!


Snart blir det kamp!



Kommentarer
ronja

allt är jätte bra med mej..=) och ryggen är helt bra nu! =) Visst är hon fin min lilla Millie!..=)

2009-05-07 @ 20:11:38
URL: http://pantiis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0