Thomas 30-års fest!

Var en hellyckad kväll i lördags! Thomas hade festen som han hade planerat för så länge, och som tur var blev den kanon! Alla som vi räknade med skulle komma kom, ja typ iaf, och både bål, öl och tårta räckte till alla! :)


Inger gömmer sig bakom Hoffe och Thomas


Blomman, födelsedagsbarnet och jag

Festen började soft med paketöppning, tårta och mingel. De flesta visste redan om det... men de som inte visste att det skulle komma lite karaokefolk under kvällen fick en liten chock, om än blev de glada! Det tog ett litet tag innan folk vågade sig upp men efter några timmar och några glas senare fanns det ingen som var blyg längre! Till och med Camilla slängde sig upp på scenen, något som hon totalvägrade ifrån början ;p Några som inte var blyga för fem öre var bla Thomas, Becca, Henka, Krister och Kristoffer som hade tidigare erfarenhet utav våra karaokekvällar här hemma.
Efter några glas bål och lite vin så var alla på scenen stjärnor i mina öron och alla bjöd upp till skratt och glädje! Min bror höll sig ifrån karaoken, men tyckte ändå att han skulle ta lite plats i lokalen och tog sig därför en dans med svägerskan Helene! Något som var riktigt kul att se! Rio och Bengtssons tolkning av Bob Marleys "No women no cry" gjorde mig inte heller ledsen! Måste varit bästa sången på hela kvällen!

Jag, Henka, Camilla och Putte kämpade oss igenom Bon Jovi's "Always" som är en utav mina största favoriter... dock insåg jag lite väl sent att den var väldigt svår att sjunga i karaokeversion!
Födelsedagsbarnet själv fick sjunga riktiga kanonlåtar, och nog måste jag säga att han glänste över oss alla!

Och tänk! Jag fick till och med se mamma och pappa på dansgolvet, något jag inte sett på åratal...

Så ja, denna festen hade det mesta!

Tack till alla som kom och gjorde festen så kanon! Främst för att ni gjorde Thomas kväll så lyckad. Han hade planerat för denna länge och ni gav honom en kanonfest!


Henka och Thomas spexar till det!


Henka, Putte och Berggren sjunger karaoke!


Jag och Camilla - som förövrigt sjöng Spice Girls ihop ;P


Simon tar med Elin på dans!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0