Fix och trix.

Inte varit kry de senaste dagarna... tråkigt men sant. Extra tråkigt när det var dags för jobb imorse och man fick pina sig igenom timme för timme innan det var dags att åka hem. Blir jag inte bättre under dagen får det nog bli en sjukanmälan för morgondagen.

Fått ordning i lägenheten lite mer nu förresten. Vi har äntligen köpt oss det efterlängtade vitrinskåpet (det som jag tölat om att jag velat haft ända sedan vi flyttade in ungefär) och igår satte vi ihop det! Tycker det är så snyggt med belysning innuti så det har vi självklart fixat. Nu är det bara lite dricka som behöver inhandlas för att det ska se sådär snyggt och påfyllt ut!
Förut passade dessutom Thomas på att sätta upp nya gardinstången till vardagsrummet medans jag fixade käk här hemma. Skapligt mycket snyggare måste jag säga!


Trevlig lördag på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0