Frågetecken...

Hur mycket är det tillåtet att tänka egentligen? Hur mycket av allt detta man tänker på ska/får man släppa ut? Ska man spara en del utav det inom sig för att få andra att må bra eller ska man bara släppa ut allt för att få känna lättnaden själv?

Ibland vet jag inte hur jag ska göra. Ibland blir jag bara tyst och har ingenting att säga... Jag vet, det händer inte ofta, men ibland förekommer ändå dessa stunder.
Nu är jag tyst. Nu har jag en klump i bröstet av känslor som bara vill komma ut, men jag försöker ta det lugnt. Sätter mig i soffan och hoppas på att det ska ge med sig snart så man kan gå och lägga sig i lugn och ro.

Ibland känns det bara som att jag vill upptäcka världen..


Kommentarer
camilla

Men vännen lät ju inte som du mår bra :( Hoppas du vet att du kan höra av dej om du vill prata! KAnske en promenad på söndag om du har tid/lust.

2009-08-07 @ 19:45:15
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
Tilda

Om det är världen du vill upptäcka... då tycker jag du ska göra det. Följ hjärtat.

2009-08-07 @ 21:10:46
URL: http://kusiinen.blogg.se/keffognurfen
annlouise malmgren

men oj, ut med det Anna...du brukar ju alltid säga vad du tycker och det mår man bäst av...är du rädd för att såra nån kanske man kan ta det på ett annat sätt...men behåll det inte för dig själv man kvävs till slut och då kommer allt och det e ju inte bra:) kramisar

2009-08-08 @ 09:32:44
Madde

det finns en stoooor värld utanför grumz:)

2009-08-09 @ 18:03:03
URL: http://totalmadness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0