I'm back.

Jag lever! Oroa er inte små vänner!
Men jisses vad mycket det har varit att göra nu! I och med flytten så har vi varit utan Internet i två veckor nu (trots att Thomas ringde cp-Telia månader innan vi skulle flytta just för att allt skulle lösa sig till inflyttningsdagen). Prövade härom dagen att blogga via mobilen men det var ju ingen höjdare, så därför har bloggen legat nere.

Fyra dagar efter att vi flyttade in blev vi sjuka hela familjen, influensa :( Det var verkligen ingen hit och vi var instängda ifrån omvärlden i en vecka innan vi började repa oss igen. Jag och Felicia är fortfarande ganska hostiga och jag är extremt hes, men det ger sig väl. Känner mig dock inge vidare snygg när jag presenterar mig för grannarna och låter som ett bullrande tåg i rösten, men det får de väl ta hänsyn till ;P

Kommer ligga ganska lågt med bloggen ett tag framöver också, men tänkte slänga in lite rader här så ni ser att jag fortfarande finns kvar iaf!

Imorgon kommer Evert och ska måla och tapetsera i vår hall. Jag tror det kommer bli såå snyggt, kommer nog bli en jäkla skillnad.

Inredning är bra kul alltså! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0