Norrlandsbesök!

Matilda har denna helgen begett sig ned till sydligare breddgrader och passade imorse på att ge mig och Felicia ett litet besök!
Hon hade med en liten nalle till lillan och en blomma, och i gengäld fick hon dela päronglass och färska hallon med lilla mig! Sedan tog vi en promenad i det härliga vårvädret som denna dagen givit oss, innan vi sedan satte oss i solen här på baksidan och tölade lite medan Felicia låg i vagnen och sov!


Det var längesedan som vi hade så fint väder och sommarkänslorna kom fram på stört! När vi under promenaden såg hur mycket björkarna slagit ut på bara några dagar såg jag genast stränder, sol, bad, nytända grillar och härliga utekvällar framför mig! Visst är sommaren allt bra underbar!? :)


Lite senare under dagen så tog jag mig ytterligare en promenad, men denna gången fick mamma följa med oss. Vem vill sitta inne när man kan vara ute :) Vi stannade sedan kvar på Floran en sväng och satt där i solväggen och drack saft innan jag och lillan begav oss hemöver igen för att få Felicia att sova. På vägen gick jag förbi grannarna Lisa och Christian som var ute och grejade på baksidan, de gjorde så fint så! Längtar tills veckan som kommer då jag också kan hinna få chansen att greja lite i vår trädgård och plantera lite blommor i blomlådorna! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0