2012-04-08

Nu har jag allt lyst med min frånvaro! Hoppas ni har saknat mig? :)

Jag tror aldrig att jag haft så många bollar i luften som jag har just nu. Med huset följer väldigt många "måsten" samtidigt som man mer än allt vill få ordning och inreda precis som man vill ha det. Men med en liten tjej som vill ha mammas och pappas uppmärksamhet hela dagen (förutom de 30 min/eftermiddag som hon sover) så känns det inte som det blir mycket gjort. ;P

Vår lilla donna har bestämt sig för att vakna mellan 6.30 och 7.00 varje morgon nu. Vi som tidigare varit ganska bortskämda med sovmorgon fram till 9.00 tycker detta är lite tufft.... MEN, morgonmänniska som jag är så går det ändå ganska bra. Eftersom Thomas jobbar mest och när han väl är ledig är det skönt för honom att sova ut så är det allt som oftast jag som går upp med henne tidigt och så kommer Thomas upp senare. Dagarna blir längre iaf, det är ju ett plus! (inte för att jag hinner med mer för det men).

Är jag inte uppe tidigt eller tar hand om vår lilla gumma så försöker jag jobba en del. Är det inte jobb så är det disk, tvätt, städning eller andra bestyr som gäller. Då och då hinner man med lite annat, som vänner eller härliga vårpromenader, även lite shopping.. Och de stunderna är bra härliga!:)


Jag kan uppdatera er med lite bilder ifrån vår nystylade hall förresten! Något har vi hunnit med iaf! :)

Hallen före:


Hallen efter:


Stor skillnad tycker jag, och vi är kanonnöjda! :)



Felicia tog sina första steg idag, utan att hålla handen! :D Hon var så stolt och log stort när jag applåderade och berömde henne över hur duktig hon var. Vår lilla goding! Hon är verkligen det bästa som hänt oss! :)


På torsdag fyller hon 1 år! Vart tar tiden vägen? Stoort kalas blir det och hela tjocka släkten kommer hit, kommer bli så mysigt. Ballonger i massor blir det och mycket godsaker :)






Kommentarer
tilda

Men shit! Har det redan gått ett år?! Hjälp! Vad roligt :) Och superfint i hallen, vilken enorm skillnad! Duktiga ni är!

2012-04-11 @ 07:16:28
URL: http://mamaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0