Fotboll.

Shit vad kul det var att spela fotboll idag! För det första var vi tio pers så man behövde inte springa järnet på planen för att bollen skulle komma framåt, och för det andra var det fint väder och jag hade lite flyt med vissa grejer jag gjorde. Jag hade även fixat med lite nytt folk och det var skoj! Gamla klasskompisar... nu du Camilla är det bara du som saknas också för att det ska bli bäst ;)
I mitt lag hade vi enastående målvakter i Thomas och Fridén, jag och Stefan skötte oss finfint som backar, medan Erik Östergren sköt in boll efter boll i mål. Vet inte vad som hänt med den killen sedan förra sommaren alltså! :)

En sak som var riktigt skön var att det redan kändes som konditionen blivit bättre, eller så var det bara en tillfällighet ;P De två andra gångerna jag spelat har det känts som hjärtat ska hoppa ut ur kroppen på mig och benen inte velat bära mig alls. Den känslan kände jag faktiskt inte idag, trots att jag faktiskt sprang mer än vanligt ;P

Min stortå har lite ont just nu. Tror jag fick en blåsa under den.. =/ Men det blir till att vila lite nu och ladda upp inför en promenad med Daniel och Paula och nya bebben imorn... om nu vädret vill sig vill säga!

Nu blir det sallad med vitlöksbröd!


Kommentarer
Camilla

Haha jaha är där hon håller till nu :P

2011-05-31 @ 18:51:37
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0