V.35 - here we come!

Igår gick vi in i vecka 35! (34+1 idag). Det betyder att det är ungefär fem veckor kvar bara, max sju. Det är ju ingenting! Nästan så man börjar bli nervös för nu kan förlossningen ske när som helst känns det som. På ett vis hade det varit skönt att få det gjort så man slipper gå omkring och vänta hela tiden, men samtidigt vill jag ha henne kvar i magen en liten stund till så hon hinner växa till sig lite mer.
Undrar hur det kommer kännas när hon väl är ute... kommer jag sakna att ha ett litet liv i magen tro? Kommer jag sakna sparkarna och den närhet jag känt inom mig hela tiden?
Nej..Risken för det är nog inte så stor ändå.. Hon kommer vara ute och jag kommer få känna hennes närhet ändå. Jag kommer kunna hålla henne, amma henne och framförallt kunna titta på henne.
Tror det kommer bli svårt för mig och Thomas att ens slita blicken ifrån henne när hon kommit ut..
Gud, så jag längtar!!

Jag hoppas verkligen att jag lagom till juni kommit i någorlunda form igen - kroppsmässigt - så man kan börja shoppa lite sommarkläder. Jag har redan några plagg jag är lite sugen på! ;)





Kommentarer
Tilda

Vilken fin klänning! :) Ja tänk. Snart kan det vara dags! Så spännande! Snart är hon ute och ni kan titta på henne, ta i henne... mysa med henne :)

2011-03-04 @ 23:03:39
URL: http://mamaja.blogg.se/
Camilla

Tack vännen! Betyder mycket, men hon är ändå inte riktigt som förr :( längtar tills vi kan ses nästa gång! <3

2011-03-07 @ 20:38:14
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0