Ett liv i USA.

Satt och kollade lite bloggar på nätet och kom in på Thomas kusins blogg.
Shit, säger jag bara. Läser man om henne och hennes liv så verkar det allt bra perfekt alltså! :)
Säger bara så här: Aupair i USA - ifrån början i Palm Beach Gardens i Florida, nu i Naples. Tar hand om två ursöta tjejer (vad det verkar som iaf ;P). Har en otrolig sångröst och har nu blivit kontaktad av ett skivbolag som vill ha henne på sitt bolag och som nu börjat spela in några låtar med henne. Bor i härliga hus och befinner sig hela tiden på ställen som är som tagna ur OC - de stora "highschool-festerna", de underbara och stora stränderna mm. Allt detta i kombination med allt som oftast vackert väder, palmtrees, gatorna och caféerna.
Man kan ju inte bli annat än avundsjuk! Det spritter i mina resenerver så fort jag ser alla härliga bilder! Ibland önskar man allt att man borde resa bra mycket mer än vad man gör..

... Men... mitt liv är för tillfället här och nu. Oavsett hur underbart jag tycker det ser ut för Emelie (som hon heter) så har jag ändå det viktigaste i mitt liv här, i lilla Grums, här där allt började i mitt liv.
Snart ska vi bli föräldrar och det finns inget på denna jord som jag hellre vill just nu. USA kanske kommer någon gång i ett senare skede i mitt liv, men just för tillfället ska jag njuta av den lycka som min sambo och vårt barn ger mig :) Kanske att det blir en resa till Disneyworld när dottern växt till sig, man vet aldrig ;)

http://labelicious.blogg.se - Emelies blogg, kolla så fattar ni nog vad jag menar!


Inflik:
Att lyckas nysa så läpparna spricker är verkligen inte skönt :(


Kommentarer
låtskrivare

vilken fin sida du gjort darling ,verkligen jättefin :)



puss

2011-01-20 @ 06:15:29
tilda

Vad fin design! :)

2011-01-20 @ 21:23:51
URL: http://mamaja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0