Dags att inta Löfbergs Lila Arena.

Snart ska jag och mamma bege oss in mot Karlstad och kolla när Färjestad möter Brynäs i Löfbergs Lila Arena! Hoppas verkligen att vi denna gång får se en vinst och inte förlust som det var sist när vi var in mot HV71. (Som det förövrigt varit varenda gång jag varit inne på match denna säsong).
Men efter förra matchen så är hoppet stort om en seger och jag håller både tummar och tår för killarna på isen!

Inger, Thomas och mamma när vi var in på matchen emot HV71 9/12-2010

 


Magen mätt efter att ha slängt i sig riktig "helgmat" (som jag gärna vill kalla det ;)) som jag lagt ned över en timme på att laga :) Potatisgratäng med ugnsbakad fläskfilé, bearnaisesås och färsk sallad. Nu ska man väl klara sig inne i arenan... om inte så får det kanske slinka ned någon korv eller kanske en liten godisbit! ;)

Btw...inte käkat godis på en vecka nu! Kanske att jag är inne i någon positiv trend!? .... Iaf tillfälligt ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0