Årets lista 2010!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev gravid, hade mysig weekend i Göteborg med älskling ... bl.a.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hoffe och Veronica som jag kommer på... dessutom blev två gravida också! :)

Vilka länder besökte du?

Spanien.

Är det något du saknat 2010 som du vill ha år 2011?

En liten baby och ett vinterhus runt Medelhavet (dock får jag nog vänta på det ytterligare år) ;P

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, lite småförkylningar men inget allvarligare!

Bästa köpet?
När babe köpte nya bilen till oss kanske :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner, familjen, graviditeten, min sambo och mkt mer.

Var du gladare eller ledsnare detta år än andra år?

Detta år har varit ett riktigt glatt år för min del tror jag!

Vad önskar du att du gjort mer av?

Solat, rest och sovit i sommarstugan.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Ätit godis, varit frustrerad över Färjestads förlustmatcher (;P)

Största musikaliska upptäckten?
Om Thomas lägger på smurfröst när jag sjungit in en låt låter det faktiskt helt okej! :)

Nya människor jag träffade?
Grannarna Nathalie och Andreas och folk genom jobbet bl.a.

Årets mat?
Hemgjorda kyckling- och risgratängen.

Årets dryck?

Té.

Årets semester?
Resan till Gran Canaria med Thomas, mamma och pappa.

Årets utekväll?
Fryksdalsdansen i Sunne - oförglömlig på alla vis ;P

Årets bästa upplevelse?

Sparkarna i magen från vår lilla tjej :)

Årets "kompishappening?"
Att jag och Camilla kommit nära varandra igen och börjat umgås mer, trots att det nu är längre emellan oss än någonsin tidigare.

Årets komet?
Älsklingen med sin musik. Inte nog med att han fick med låtar på både Lasse Stefanz och Larz Kristerz, han kom även med i Dansbandskampen med låten "ett,två,tre" som slog till högt över förväntan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0