Brainfreeze!

För det första:
HAHA, nu har jag gjort något jag velat göra läänge! *evil*

För det andra:
Egentligen har jag inget vettigt alls att skriva om! Det är blankt, totalt stopp i mitt huvud! Jag skulle kunna skriva vad jag gjort idag eller prata på hur jag tyckt Sverige skött sig i LG Hockey Games, men hur intressant är egentligen det? Det verkar som andra bloggarvänner även de haft hjärnsläpp, för nu har det varit dåligt med uppdateringar från alla håll ;P

Så allihop där ute, finns det något spec ni vill veta? Hade varit lite skoj med tips faktiskt, även om jag vet att det är grymt svårt att komma på några ;P

Jag kan meddela er att vi nu köpt babyskydd = bilbarnstol! Det var en av de viktiga grejer som saknades till vår tös. Men inte vill jag tjata sönder er om mina bebisinköp eller vår kommande dotter heller.. så ja. Kanske ska jag lägga ned för idag och återkomma när jag verkligen har något vettigt att komma med ;P

See ya!



Kommentarer
Mamma till Melwin

Heej :).

Här är det bra, vi e lite små trötta, annars kanon.

Vi ska inte heller göra något märkvärdigt, köper nog bara en chockladask till henka, så blir de väll inge mer får se ^^

Hehe men det låter kul, ska ni göra idag då på föräldraträffen?:)

Kram

2011-02-14 @ 12:26:31
URL: http://hannafors.blogg.se/
Mamma till Melwin

Hehe ja då får han allt vara utan :D. Inte lätt då ju, men Henrik älskar Choklad så då får han det istället ^^.

Hehe jaha okej vad kul,vi hade aldrig föräldraträff innan vi fick barn pga svininfluensan :( DE va lite tråkigt att man inte kunde få vara med från början ^^.



Jadu vi ska nog inte göra ngt speciellt, Melwin sover just nu sen ska vi bort till affären o handla lite sen blir det nog ganska lugn :D.

KRam

2011-02-14 @ 15:07:12
URL: http://hannafors.blogg.se/
Camilla

Ja men jag behöver nog ett jobb också ;)

2011-02-16 @ 13:04:40
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0