Bebispyssel.

För några dagar sedan fick jag färgkort framkallade ifrån Fujidirekt.se, igår kom även ytterligare kort som jag hade beställt ifrån Extrafilm.se. Känns som det är dags att uppdatera fotoalbumen nu och sätta in korten ifrån sommaren och framåt!

Till er som funderar över att skicka iväg kort på framkallning så kan jag lugnt rekommendera Fujidirekt. Leveransen är jättesnabb (på deras hemsida står det 2-5 dagar) men jag tror aldrig jag fått dem senare än efter tre dagar. Denna gång kom de efter två. Ofta har de också erbjudanden om 100 bilder gratis - endast portot som kostar, och kvalitén på dem är jättebra.
På Extrafilm brukar de inte ha värst mycket erbjudanden och dessutom låg portot runt 57:-. Tycker det är ganska mycket för ett porto på lite kort, spec när leveransen sker minst 3 dagar efter Fujis...
Så som sagt... Fujidirekt rekommenderas ;)

Iaf, eftersom jag nu framkallat korten så har jag pysslat lite med att sätta in dem i albumen. "Mina första år"-boken som vi fick av Putte och Camilla har även den blivit lite pimpad.. med det lilla man kan bidra med än så länge, dvs, bilder på mig och Thomas ;P Dock är det inte lång tid kvar tills man kan förgylla den med många fler bilder :)  *längtar* Idag gick vi in i v.31!

Igår var vi in till stan en sväng, skulle egentligen inte köpa något speciellt, men som vanligt kunde vi inte hålla oss ifrån barnavdelningen på de olika affärerna ;) Det fick bli två nya bodys som det stod "I love mum" på, och ett set som Thomas så gärna ville ha med byxor och huvtröja som det stod "I love dad" på. Det ska hon nog få ha på sig på resan hem ifrån BB. :) Utöver detta köpte vi även små söta rosa strumpor så hon inte blir kallsen om fossingarna ;)

Så lite bebispyssel har det blivit senaste dagarna, och mer ska det bli framöver :)


Kommentarer
Anna

Jag brukar också framkalla från fujidirekt :) jättebra sida!

2011-02-04 @ 11:01:26
URL: http://annamyren.blogg.se/
Anna

Ja precis, börjar få lite ont om plats till mina fotoalbum nu bara.. hehe!



Ja det känns riktigt skönt att va igång, just nu känns det tyvärr inte så kul för det känns som det inte händer nånting.. Men det kommer väl :)

2011-02-04 @ 12:14:58
URL: http://annamyren.blogg.se/
Camilla

Kul med Update, ska bli spännande att se boken när lilla. Pluppat ut ;)

2011-02-04 @ 13:41:53
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0