2011-11-18

Imorse fixade jag klipptid. På onsdag nästa vecka smäller det, innan jag ska åka in till stan med mamma och julhandla är det tänkt... Det kommer bli en mysig dag :)

De pratade igår på att det skulle bli snöstorm här under natten till imorn och att det kunde komma 1-3 dm snö... nog hade det varit lite mysigt alltid, men när jag kollar klart.se visar de 4 grader varmt och regn istället, så den där stora massan med snö lär vi nog få vänta på lite till.


Imorgon är det dags för lite kalas hemma hos svärmor. Hon fyller år på samma dag som min namnsdag, lite fräckt :) På så vis glömmer jag aldrig bort den iaf ;) Så grattis säger vi till henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0