Komma igång.

Nu har jag försökt komma igång med träningen igen... dock har jag tyvärr lyckats få ont i benhinnorna =/
Spelade fotboll i söndags och igår var jag ut på en löparrunda, kanske att jag sprungit för mycket på en och samma gång?
Dumt isf, tänkte att jag skulle ta en runda imorn igen.. men nu får jag se hur det blir med den saken. Kanske får bli en PW istället! Lite mildare för benen det.

Nästa månad är det dock dags på allvar. Jag och Thomas har sagt att vi inte ska äta onyttigt annat än på helgerna... Eller ja, Thomas säger att han inte ska äta något onyttigt alls under hela månaden, men det kommer han aldrig klara så jag är nästan bombsäker på att han hakar på mitt helgförslag ;P.
Får försöka passa på att njuta sista veckorna denna månad helt enkelt, sedan blir det tufft. Får försöka hålla mig borta ifrån Floran där de är vana att ta fika en gång om dagen. Skulle mamma få för sig att baka en paj eller kladdkaka eller liknande så kommer det bli oerhört tufft, för visst tusan är det för gott!? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0