Haft en bra Blocket-dag.

Jag ringde på en annons om sådana där sängbord som jag letat länge efter. Dum som jag var så utgick de ju ur IKEAs sortiment innan jag hann köpa dem och sedan har det varit grymt tufft att få tag på några sådana igen. De fanns i typ fem färger tror jag, men just den jag hade utgick ;P
Det var iaf en tjej ifrån stan som hade två sådana till salu nu och jag köpte dem ju direkt. Har dolat lite i sovrummet nu under kvällskvisten och nu är jag nöjd, nu ser det ut som det ska se ut!

Appropå Blocket då så har jag kanske lyckats få min bil såld idag också. Var ju iofs ingen som ringde via Blocket, utan Thomas fick tag i en arbetskompis som ville ha ny bil, men ändå :). Han har inte kollat på den men han sa att han visste ungefär hur den såg ut och han ville ha den oavsett. Göttans, då är det problemet ur världen och lite mer pengar på kontot är välkommet till max! :)

Tvungen att lägga upp en bild på lillan som var så grymt söt förut också. Först nu verkar hon trivas när man lägger ned henne på mage.. kanske inte så himla lång tid kvar tills hon kryper nu :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0