Hösten.

På ett vis ser jag faktiskt fram emot hösten. Det är mysigt när löven byter färg och vindarna blir lite kyliga. När solen tittar fram kan det vara hur skönt som helst att sitta i solväggen, och att få klä på sig lite skönt stickat är alltid trevligt. Skinnjackan kommer fram ifrån den dunkla garderoben igen och fötterna får prydas utav snygga stövlar. Självklart är det underbart när vintern är över och sommaren kommer och man får klä sig i så lite kläder som möjligt igen, men när sommaren ändå är över och man känner att det är nog för detta året, då välkomnar man faktiskt hösten.
Att Elitserien drar igång igen och att man får sitta inne och njuta utav matcherna bredvid levande ljus gör inte hösten mindre spännande! Och att sedan få komma in i LLA några gånger under säsongen gör dagarna verkligen inte sämre.

Så ja... när sommaren sakta börjar gå mot sitt slut kan det vara lite deprimerande, men så fort som man inser att värmen är borta och hösten är på ingång så brukar det faktiskt inte göra så mycket!
Nästa år ska jag försöka tänka i dessa banor under sommaren. Tveksamt dock om jag kommer tycka då att hösten är välkommen, men förr eller senare kommer jag inse att det faktiskt är så! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0