Kanonkväll + en stolt vinnare!

Efter att Andreas hade hjälpt Thomas med att byta däck under gårdagen så var vi sedan bjudna till dem på mat. Jättegod tacopaj hade Nathalie fixat ihop och till det bjöds det på sallad, nachochips och annat smått och gott! (Det är vid sådana här lägen som det är mindre roligt att inte kunna ta sig ett glas vin eller lite cider, men jag får stå ut med det ;P)

Klockan nio hade vi bowlingbana bokad på Score och nykterist som jag blivit så var ju jag given chaufför ;P Behöver jag ens nämna vem som ägde? Nee.. skulle inte tro det va ;) Första omgången fick jag 140 p och andra kom jag upp i 118, mina strikes och spärrar var så många så jag orkade inte hålla räkningen. ;P Tycker dock lite synd om Andreas som var såå nära att bräcka mig båda gångerna, första omgången med ett poäng ifrån och andra gången med fyra ifrån. Men det är inte lätt att slå en mästare ;)
Nej, nog om skryt nu! Ibland har man tur och ibland inte, ikväll var min turkväll. Alla tyckte iaf att bowlingen var skitkul och vi bestämde oss för att det borde göras om igen!
Inte helt redo att åka hem än så bestämde vi oss för att köra lite biljard, tjejerna mot killarna. Det slutade bra där också med en vinst var, riktigt grymma team tyckte jag att vi hade :)

Runt tolvslaget åkte vi hemåt mot Grums igen och då blev det lite "Absolut överens" innan det var dags för sängen. Vi hade en riktigt trevlig kväll och detta får vi se till att snart göra om igen!
Tyvärr har jag inga sköna bildbevis efter denna grymma dag, men vi får se till att ta det the next time!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0