Duktiga Anna och duktiga FBK!

Igår var jag riktigt duktig och tog mig ut på höststädningen som vi har här vid lägenhetshusen! För min del blev det rensande utav rabatter och lite krattning. Tänka sig att jag var så duktig så att jag var ute i hela 2½ timme! Ganska kul att ta till vara på tillfällena som ges att prata lite med grannarna också, till och med sådana som man inte brukar prata med!
Mitt slit belönades med att mamma bjöd hem mig och Thomas på middag när Thomas kom hem ifrån jobbet. Gott som tusan och skönt att slippa disk! :)

På kvällen kom Nathalie och Andreas hit och kollade FBK-Modo matchen. Självklart blev det lite chips, godis och dricka till...så som det ska vara en lördagskväll :). Att Färjestad vann gjorde kvällen ännu lite bättre då man varit lite besviken på dem tidigare då de loosat två av tre hemmamatcher. Det blev ingen storseger, men ett 2-1 räckte iaf för att få ihop tre poäng :) Tyckte dock lite synd om Salak som var en minut ifrån att hålla nollan ytterligare en match!

Nathalie och Andreas stannade kvar några timmar när matchen var slut. Lyssnade bland annat på lite utav Thomas musik och satt och tölade om allt och inget :) Riktigt kul att de kom och vi hade en jättetrevlig kväll! Det får göras om snart igen :)



Kommentarer
camilla

Ja det ska jag :) Har anmält mig till en kvällskurs på universitetet nu där man tränar på att skriva uppsatser o.s.v på engelska.. Men utomlandstudier blir ju inte än på länge tyvärr..

2010-10-10 @ 20:43:15
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
camilla

Hur var Gbg förresten? :D

2010-10-10 @ 20:43:54
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
camilla

Jag vet inte.. Ska prata med en studievägledare och se när de tycker det är bäst att lägga det men det dröjer nog något år..



Åh det lät mysigt :) Skönt att komma bort från Grumset en helg med Thomas. Du får uppdatera bloggen sen! Min helg var bra, det hände inte så mycket kanske, var mest hemma och göttade mig. Nej jag såg inte färjestad men Putte sa att det var en bra match så det var ju typiskt att de förlorade :/



Men jag ska in med pappa och nicke och kolla den 19 oktober mot luleå, då hoppas jag de vinner :D Var mysigt att kolla hos dig sist ialf :)

2010-10-11 @ 16:50:32
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
Camilla

Jag vet inte när det blir isåfall.. Ska prata med en studievägledare och se när de tycker att det passar bäst att man lägger det. Och som sagt jag vill ju helst till USA.



Åh va msyigt det lät. Skönt att komma bort från Grumset en helg med Thomas. :) Du får blogga om det sen så jag kan läsa. Min helg var lugn,. JAg var mest hemma och göttade lite. Träffade Anna på lördag kväll. Hockeyen såg jag inte men Putte sa att det var en bra match så det var ju typiskt att de i´nte kunde få vinna. Men jag, pappa och Nicke ska åka in på matchen mot Luleå den 19 oktober. Då hoppas jag verkligen att de vinner. Men det var mysigt att se hockeyn hos dig i torsdags ialf :)

2010-10-11 @ 16:56:15
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
Camilla

haha jag trodde inte det första kom för det stod att det blev fel på sidan :P

2010-10-11 @ 16:57:03
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0