Thomas låt med Willez gick hela vägen hem!

Så jäkla bra och så jäkla kul att det blev sånt röj av låten "Ett två tre" som Thomas skrivit. Med tanke på att jag är tillsammans med en låtskrivare så har jag vant mig vid att alla som producerat låten är lika viktiga och därför vore det fel att inte skriva med att även Klaman och Ekwall medverkat som låtskrivare.
Trots att Willez sångare inte alltid har den klaraste rösten så tog han låten hela vägen hem, genom tv-rutan och in till soffan. Efter deras uppträdande jublade vi båda här hemma och när vi sedan fick se att låten fick 4.5 poäng av dansjuryn (vilket jag tror är det bästa någonsin under denna säsongen) så kunde glädjen inte vara större!
Thomas låt blev en succé och jag tror faktiskt mycket att det var på grund av den som Willez satt så säkra denna gången!
Nu är det bara att hoppas på att den blir så populär så den spelas mycket i radion och att Willez även tar med den på skivan som de förmodligen kommer släppa inom en snar framtid!

Stort grattis till min babe, som haft världens bästa år någonsin med musiken! Nästa år kommer bli ännu mer fantastiskt, dock inte i musikväg, utan i något ännu bättre, det bästa! :)

WILLEZ WILLEZ WILLEZ!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0