Brinnande drömmar.

Musiken är en stor grej i Thomas liv. Det är hans passion och det han brinner för. Alla har vi olika drömmar och olika mål och jag stöttar hans mål och drömmar till hundra procent. Jag själv har inga drömmar som är så stora, men det som varit/är min passion i livet är ju träningen. Tyvärr har det inte blivit så mycket utav det på sistone då jag känt mig seg och orolig för att överbelasta kroppen pga graviditeten, men jag hoppas på att kunna återuppta det igen när allting är klart och kroppen känner sig redo igen, låt säga sensommaren 2011 ungefär! Crosstrainer ska då inhandlas och vägen tillbaka till min gamla kropp ska påbörjas! Men det är ett litet tag kvar.. fram tills dess får jag lägga upp nya drömmar och mål, och det ska väl inte vara så svårt att göra det.
Mitt mål och mina drömmar kommer från och med nu vara att jag ska bli den bästa mamman. Och drömmar är till för att bli besannade och för att bli trodda på, så jag tror att jag kommer lyckas perfekt!

Jag hoppas att alla andras drömmar blir besannade, och även om det känns tufft ibland så tror jag på att det går förr eller senare, så länge som man tar tid på sig och själv tror på dem. Allt behöver inte hända direkt, även om man vill, utan huvudsaken är att man bara försöker vara glad under tiden som processen framskrider!

Bara en liten tanke sådär en trött tisdagskväll!


Kommentarer
Camilla

Nej jag har inte heller varit sugen på att läsa men tänkte att det kan vara skönt och skippa tv:n ibland :)

2010-11-18 @ 11:41:49
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0