We are the champions!

Nu sitter vi här, jag och min sambo, och är helt slut i kroppen efter dagens fotbollspass. Det var mycket nytt folk med idag så det var både kul och spännande! Kul att vi kunde få ihop så många, sex i varje lag var vi.
Tyvärr har jag lyckats sträcka mig i höger lår, och om det är som förra säsongen så kommer det nog komma upp lätt igen varje gång som vi spelar. När jag väl sträckt till det så verkar det som det aldrig vill ge sig... Men man kan ju bara hoppas på det bästa och tro på att denna säsong inte är som den förra!
Publik lyckades vi få ihop också i form av Mona, Charlotta, Adam, Helene, Rio mfl. Riktigt skoj måste jag säga!

Annars då... söndag idag och första VM-matchen för Sveriges del är avklarad. 5-2 emot Norge. Skönt att öppna med en vinst trots att jag tyckte att svenskarna från stund till stund var bra tama. Nu är det bara att hoppas på att de laddar inför kommande matcher nu i veckan och vinner de två som återstår i gruppen!

För mig kommer den kommande veckan bli bra tror jag! Imorn skulle älsklingen kanske ta med mig på bio, på tisdag är det frisören som gäller, onsdag ska jag till stan med Rebecka och senare på kvällen förhoppningsvis fotboll igen, fredag väntar jobb (äntligen) och sedan är det en härlig helg som väntar med förhoppningsvis vackert väder med grillning och kanske lite mojito! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0