En helt underbar sommardag!

Solbrännan har satt sig på bröst och axlar och lagom till kvällen kliar det nåt så djävulskt! Men jag kan ta det, det har ju varit en helt fantastisk och underbar dag! Solen har lyst hela tiden och temperaturen har legat runt 20-strecket.

Började dagen med att åka till Backvägen för att arbeta. När jag sedan kom hem blev det kortbyxor på och ett mellanmål på balkongen innan jag och Thomas åkte iväg till Mona och Sten en sväng på fika! Var egentligen inte tänkt att vi skulle bli där så länge, utan mest lämna en skiva som Thomas hade bränt till dem. Men när de erbjöd oss fika kunde vi ju inte säga nej! ;D

Klockan sex var det dags för fotboll, och jisses vad skönt vi hade det! (dock ganska svettigt kan jag lova ;P) Men det var mycket roligt som hände idag, sådana där dumma grejer som man bara skulle velat haft på film! Inte var det bara kondition man tränade där inte, utan även skratt - och dess magmuskler! Görs hemskt gärna om snart igen!

Grillspett ligger framme på bordet, nygrillade, och bara skriker efter mig! Får bli att greppa tag om dem nu! Thomas har fixat dem medan jag bytt gardiner i kök och sängkammare, så vi har varit duktiga båda två!

Men som sagt, en hemskt härlig och underbar dag - hoppas hela veckan fortsätter likadant! (och gärna ännu längre!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0