Dagarna som varit.

*I fredags var jag och älsklingen in på bio och såg Prince of Persia. Mysig film med en hel del action. Då vi båda gillar äventyrsfilmer så kändes det som den passade oss bra!

*Under lördagen var det dags för andra trippen till stan den helgen. Jag och Camilla hade bestämt oss för att inta uteserveringarna! Solen sken på morgonen och det var jättevarmt! Tyvärr hann den gå i moln innan vi var framme, men värmen höll i sig så det var inga fel alls att sitta ute och ta några glas rosé! Det blev en härlig helkväll med avslutning inne på Tempel där vi "shaked som ass!" Tror klockan var halv fyra innan vi var hemma och jag tror aldrig sängen känts så skön! Dock fick jag mig ingen skönhetssömn då jag vaknade då och då och drack vatten, blev säkert minst en liter under den natten ;P törsten smög sig på!


Camilla med ett glas rött på Tempels uteservering!

*Dagen efteråt var jag lite seg...men bara LITE! :) Så gick ut på balkongen för att få mig frisk luft, och beslutade sedan att jag skulle röja lite på balkongen... Eller ja, röja och röja, men göra rent iaf! Så skrubbade rent balkongräcket och fönsterbläcken och plockade bort lite onödig skit som var där ;P Hade varit skönt med lite fotboll senare på kvällen och springa av sig all onyttig alkohol som kom in i kroppen kvällen innan, men det blidde aldrig så ;P Istället kollade vi bronsmatchen och finalen på hockeyn. Taskigt läge att Sverige inte var i final tycker jag, men hey, vi tog ju iaf en medalj! =) Hade vi fått spö av tyskarna hade jag grätit.. men iofs, detta var ju verkligen ett skräll VM så man vet ju aldrig hur det kunde gått!


God grekisk sallad jag gjorde i söndags, med fetaost, kyckling, pasta m.m =)

*Igår (måndag) var jag nyttig! Två varv på elljusspåret under förmiddagen i det fina solskenet och senare på kvällen en promenad med Camilla på 5 km! Totalt alltså en mil! Varav 5 av dem sprang jag! Mitt ansikte var rött under hela dagen p.g.a all frisk luft! Mumma för själen det! =)

* Förut var Cherie här hos mig och hälsade på! Hon hade med sig sin systerson Casper, och tacka att jag har Plutten säger jag bara! På grund av honom så höll han sig ganska lugn ändå, tror han var ganska fascinerad utav sötingen! =) Vi tog oss en promenad (i kylan - för tusan vad kallt det är ute!!!) till den nya lekparken som de fixat iordning i centrum. Där hade han så skoj så och hittade två andra ungar i samma ålder som han började hänga med, dock var det lite knuffar hit och dit men till slut gick det fint!

Nu väntar jag på att babe ska komma hem! Solen dyker äntligen upp nu ser jag så det hade inte varit helt fel med en promenad! =D


Cherie i parken med Casper!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0