Årets första sommarkväll bestod utav fotboll och utgång!

Blev fotboll igår kväll, 1½ h. Skönt som tusan då solen hade bestämt sig för att äntligen visa sig och ge oss värme! Och jag säger bara det: Shit, vad varmt det var! Skönaste dagen detta år! Vill gärna ha fler sådana dagar, typ NU! =)

Efter fotbollen var det dags för en skön och välförtjänt dusch! Hade pratat med Henka och Rebecka att de skulle komma över på lite lördagsmys, men efter att ha gjort mig iordning och öppnat en cider var jag extremt sugen på utgång! Hörde av mig till Becca och frågade om de var på, och visst, så blev det!
Tyvärr skulle Becca upp och jobba morgonen därpå så det fick bli nyktert för henne =/ det positiva var dock att vi fick världens bästa chaufför på grund av detta! ;D

Vi stannade till hos Simon och Knutsson på Romstad och satt ute på deras balkong och njöt av värmen och drickat. Kvällen var så skön och ljummen, var precis som en sommardag! Kunde inte varit skönare.
Jag och Becca blev lite förskräckta utav en gammal tant som satt i fönstret mitt emot balkongen och stirrade oss i ögonen hela tiden ;P Hon satt inte och kollade på långt håll och försökte vara diskret inte, utan hela huvudet så nära fönsterrutan som det gick och stirrade...minut efter minut. Sedan blev hon nog trött.. för mörkt blev det!

Vid 23.45 var vi tvungna att dra oss in mot stan då det inte fick bli allt för sent för Rebeckas del! Simon och de andra stannade kvar i lägenheten eftersom de nyss hade fått besök av ytterligare en person.
Det blev Score för vår del. Spelade lite biljard. Kollade på Aschberg som var där och spelade även han. Och dessutom skrattade och hade kul! Jag och Becca spöade killarna, trots att vi låg under med sex kulor ett tag!

Gick ut och stötte då på Simon och dem. De skulle in på Ankan tror jag. För vår del fick det bli bilen hem. Vi var ganska nöjda med det ändå, då vi alla var ganska slitna efter fotbollen tidigare under dagen ;P
Men kul hade vi och en underbart varm och go utekväll var det!



Får hoppas på att det börjar bli varmt på riktigt nu så man snart kan lägga båten i sjön igen!! Längtar sååå mycket efter sommaren, fiske, sol och bad! Och sommarstugan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0