Shoppingrunda med Cherie!

Så har man varit iväg på denna månads shopping tillsammans med Cherie! Inte en enda gång blir jag förvånad när pengarna skenar iväg när jag är i stan med denna tjejen alltså! Vet inte vad vi gör eller hur vi lyckas, men varenda gång får jag alltid med mig en massa hem (inte för att det är dåligt, men kontot hade ju kunnat mått bättre ;P).
Vi möttes i stan när klockan var halv tolv och stannade tills klockan blev halv sex! Alltså nästan sex timmars shopping (får bortse från lunchen vi tog då). Lustigt värre så träffade vi på mamma och pappa när vi käkade, på café Royal. De hade sätt sig snett bakom oss och inte märkt att det var vi som satt där. Det var när jag av någon slump vände mig om som jag insåg detta, och vi blev lika paffa alla fyra! Både jag och mamma hade lyckats beställa samma mat också - hemskt goda paninis! =)

De sex timmarna i stan resulterade i två nya bh:s, en härligt, fluffig, vit sommartröja, hudcreme, svarta sommarskor och en flaska silverschampoo! Riktigt nöjd med mina köp då fyra av dessa fem saker stod på min inköpslista! =)
Hade det jättetrevligt tillsammans med Cherie! Det var ett tag sedan som vi sågs nu, men blir lätt så när vi har sådana jobb som krockar ganska mycket med varandra. Hon jobbar mycket eftermiddagar och helger och jag jobbar alltid förmiddagar, så det skär sig liksom lite grann! Vi får snart ses igen, gjorde upp att vi måste komma hem till varandra och se våra omtapetseringar som vi båda gjort i lägenheterna. Och fortsätter dagarna vara så här fina som de varit idag så varför inte ta oss en liten eftermiddagspromenad i solen? =)


Gott som tusan var det när jag kom hem också måste jag säga... för mina fötter till exempel, men allra mest för den skull att Thomas hade fixat mat! Kotletter och potatisgratäng m pepparsås! Mmmm.... jag gjorde en sallad till också, inte för att glömma ;D Riktigt smarrig måltid vi lyckades fixa iordning tillsammans, kungen o drottningen i köket ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0