Nu hoppas jag på träningsvärk!

Idag har jag varit duktig och kört två träningspass! Varför inte köra på när man för en gångs skull varit ledig? Imorgon är det dags för det hårda arbetet igen, det fick bara bli en dag som man fick sova ut på. Men jag är glad för de timmarna jag får!
Imorse var det iaf dags för ett styrkepass och 40 minuter på cykel, det tog mig väl ungefär 1½ h. Träffade Diana där och vi tölade på lite, och hon övertalade mig faktiskt om att vi skulle gå på medelgympan på kvällen också. Ingen av oss hade varit där under hela detta året så vi tyckte det var dags. Gissa om det var tufft efter dagens tidigare träning! Dessutom hade jag tagit med mamma på en promenad emellan detta också, så det har varit mycket! Kanske är det den härliga luften och det fina vädret som fått mig motiverad! Sedan känner jag också att jag måste passa på att träna nu när det inte blir så mycket av det de kommande två veckorna. Nästa vecka kanske jag tränar måndag åtminstone men sen har jag nog ingen mer tid innan jag ska åka. Då är jag borta onsdag - onsdag och sedan är det påsk och badhuset har stängt fram till tisdag lr onsdag veckan därpå. Men jag tror inte att jag går åt för det, det kommer nog bli himla massa promenader på Gran Canaria och när vi sedan kommer hem igen kan man ju hoppas på att temperaturen här stigit med någon grad så man kan ta sköna promenader även här!

Nä, har jag inte träningsvärk imorgon, eller i övermorgon, så blir jag faktiskt ledsen! Denna veckan ska det köras på hårt! Hoppas jag orkar gå uppför alla trappsteg på p-bruket imorgon bara ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0