Härligt biobesök.

Då har jag och min söta sambo kommit hem efter ett efterlängtat biobesök och sett den sköna rullen "Farsan"!
Jag kan lugnt rekomendera den till de som vill få sig ett gott skratt!
Farsan i "Farsan"-filmen var så jäkla skön, fast det ibland kunde vara någorlunda svårt att höra vad han sa, speciellt då alla i biosalongen fortfarande skrattade under tiden som han fortsatte prata vidare.. Men vilken cool snubbe alltså. Man hade nog kunnat få sig ett gott skratt då och då om man kände honom i verkligheten ;D
Det var härligt att äntligen få komma iväg på bio iaf.. Som jag sa så var det efterlängtat med tanke på att vi pratat om bio ända sedan nyår men det har bara inte blivit något av det. Nu är det bara att vänta tills nästa pang-rulle kommer ut! =)



Imorgon är det dags för jobb igen! De som var sjukskrivna förra veckan är fortfarande borta, så med lite tur så kanske jag får jobb veckan ut, plus att jag jobbar helgen också! Mycket möjligt att det blir en sjudagars-vecka!

Andra planer för veckan då?
* Hämta ut Thomas pass
* Träna som attan!
* Sola med Camilla
* Kolla hockey..

... och mycket mer! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0