Ånger.

Shit alltså! Nu i efterhand kan man ju fundera över varför jag önskade mig träningsvärk!

Resultatet: Jag har nu en fruktansvärt extrem träningsvärk! Jag orkar knappt gå, och att sätta mig i bilen är nästa omöjligt. Min rumpa och mina lår vill inte samarbeta med mig över huvud taget! Jag kan lova att det var svårt att gå uppför alla trappor på jobbet idag, ja, jobbigt att gå över huvud taget! Men jag ska ju egentligen inte klaga, jag ville ju ha det så nu får jag skylla mig själv!
Visserligen känns det ju bra på ett vis för då vet jag att träningen verkligen tog iaf! ;D
Trots mina gå-problem tvingade jag mig själv att gå till badhuset igår och idag ändå. Jag har sagt till mig själv att träna typ hela denna vecka eftersom jag åker bort nästa. Imorgon kommer nog bli enda vilodagen under dessa vardagar då jag och mamma ska in till stan och jag ska få håret klippt bland annat. Då hinns ingen träning med.


Har lånat en resväska utav mamma och pappa nu också så under helgen blir det packning som gäller! Det närmar sig sakta men säkert! =) En vecka kvar nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0