Mikael & Christer- besök.

En störtskön helg med Mikael och Christer närvarande har nu tagit slut och det har blivit måndag och en ny arbetsvecka är på ingång! Gud så kul man kan ha med människor, extra roligt blir det när man inte ses alls så ofta!

Bildbomb från lördagskvällen då kubbspel stod på "att göra - listan".


Jag koncentrerar mig på mitt kast och Helen är snäll och håller min Smirnoff!


Thomas, Helen, Mikael och Gabbe myser i solen


Natti, Christer, Thomas och Krille


Softis!


Natti och Christer leker runt i solskenet ;P


Rio och Helen tar sig en välförtjänt paus!

Kvällen började mulen men efter en timme sprack himlen upp och solen visade sig! Supermysigt hade vi det! Senare bar det vidare hem till oss på dricka och SingStar och en massa allmänt snack! :D

Med tanke på hur Christer mådde morgonen därpå kanske han inte är redo för de Värmländska skogarna på ett litet tag framöver, men han ska veta att vi gärna har honom och Mikael på besök snart igen...oavsett! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0