Intensiv helg i bilder.

Ja, det har varit mycket denna helgen. Blev dricka och grillat med vänner två dagar i rad! Vädret var underbart och värmen har varit på topp så det kunde inte ha blivit så mycket bättre.

Under fredagen var vi bjudna till Charlotta och Ronnie på grill- och poolparty! Mysigt värre var det och maten var kanon god! Charlotta är så duktig i köket och hade gjort allting själv - potatissalladen, Rhode Island dressingen till salladen, eget vitlöks- och persilje smör... Ja allt. Till detta fick vi också en god marängtårta efteråt! :)

Utöver att käka god mat så slängde jag, Helene och Charlotta oss ned i poolen en sväng, jag och Thomas hoppade studsmatta och så sjöng vi allihop lite Sing Star i några timmar. Kvällen avslutades vid tre då vi insåg att det var dags att ta den 2.5-3 kilometer långa promenaden hem.














Under lördagen var det dags för grillning igen, denna gång tillsammans med Camilla, Putte och Henka. Vi höll till här hemma hos oss och vädret var, som jag sa tidigare, på topp. 30 grader och inte en vindpust! Varmt som tusan här inne trots försök till korsdrag.
En tur in till stan fick det bli sedan, till uteserveringen på Blå. En mojito senare gick vi till BMB och dansade lite smått!


Kan lätt meddela att jag varit lite seg idag, men en pizza och lite frisk luft har gjort det bättre.
Nu är det dags att titta på fotbollsfinalen i VM! Säger bara en sak: Heeeeja España!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0