Börjat sommarjobba LITE i förväg.

Ja, Ann-Katrin som jag ska sommarjobba istället för har blivit sjuk precis innan hon går på semestern, så det betyder att jag idag och imorgon går ut två dagar tidigare än beräknat för att täcka upp henne! Gött för mig med lite extra cash, dessvärre tråkigt för henne nu när semestern är på ingång.
Hade bra tur också faktiskt.... idag är faktiskt den dagen med sämst väder på hela veckan (mulet och 22 grader) så det gjorde mig inte ett dugg att gå ut och jobba. Brukar vara lite tuffare när solen skiner och man bara vill vara ledig och ligga på playan och glassa!
Ganska skönt ändå att få förbereda mig lite smått mentalt på att gå upp tidigt dessa två dagar när sedan tolv arbetsdagar på rad väntar...


Ser annars fram emot en fullspäckad helg!

Imorgon kväll ska vi till Ronnie och Charlotta på grillning! Vädret ska vara fint och därför ska bikinin packas ned...får se om vi vågar oss på något dopp i deras pool! Myyys värre! :) Innan grillningen hinns det kanske även med en snabbtur till Bergvik och ev. lite fiske!

Lördagen går också i grillens tecken! Camilla, Putte och Henka kommer hit (?) på grillat och sedan bär det troligtvis ut på någon härlig uteservering. Även då sägs vädret bli kanon! :) Ska höra med Rebecka också om hon är ledig, hade varit skitkul!

Söndag är vi troligtvis lite bakis och njuter av någon snabbmat samtidigt som vi kollar finalen i fotbolls-VM! :D




Kommentarer
camilla

Det tycker jag absolut du ska :D ses imorgon ialf!! :)

2010-07-09 @ 13:14:44
URL: http://camillamnilsson.blogg.se/
Charlotta

Jo,vi får se om det blir nåt badat av ;) om ni törs =DKram

2010-07-09 @ 15:04:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0