Trevlig dag.

Vi var bjudna till Ronnie och Charlotta på fika idag under förmiddagen. Första gången man kom dit för att kolla in deras lya! Mysigt hade de och en go liten Adam fanns där också som sprang runt och pratade och skulle visa alla fina saker som han hade. Härlig liten kille det där!
Fikat satt som smäck och jag blev mätt som tusan! Sockerkaka med grädde och jordgubbssylt till. Grabbarna satt sedan kvar i köket och tölade om allt mellan himmel och jord - som hade med sport att göra vill säga. Jag och Charlotta drog istället iväg till hennes lilla hobbyrum där jag fick mig en visning utav alla hennes nail arts som hon hade, och det var inte lite grejer får jag säga! Stickers, pärlor, lack...you name it. Hade skickat efter en massa via eBay och gissa om hon gjorde mig aningen sugen på att beställa hem lite grejer nu då! Det får nog bli en liten titt sedan, om inte Thomas tycker att vi har något vettigare för oss att göra ;D

Har nu nyss kommit hem ifrån innebandymatch i Kil, mot Sunnanå med u-laget. Trodde det skulle bli storstryk men killarna gjorde det jättebra, på två kedjor också som vanligt! 2-1 underläge efter första, 4-1 efter andra och matchen slutade sedan med 6-5. Det var ingen dålig upphämtning där inte! Men tyvärr räckte det inte hela vägen fram. Vore himla skönt om de kunde komma med liknande lag nästa match (fast några fler spelare hade inte varit fel att ha med). Kanske skulle man satsa mer på u-laget i Grums istället för a-laget? Det går ju faktiskt riktigt bra för dem just nu. Hade ju varit skönt om de kunde hålla sig kvar i femman.


Kommentarer
Anna

tack så mycket :)

2010-01-24 @ 21:39:17
URL: http://annamyren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0