Sju år sedan sist.

Ja, det är verkligen så mycket som sju år sedan som jag senast var inne på Jättestenskolan! Insåg det idag då jag var där för första gången sedan man gick ur nian... det var tider det!
Blev utringd på jobb där, någon som var sjuk, och kände genast nostalgin komma rakt emot mig. Lite annorlunda hade det blivit men annars var mycket sig likt. Dock kände jag mig bra bortkommen då jag läste städinstruktionerna och det stod: Sal A40, D15 och så vidare.. Jag kommer verkligen inte alls ihåg vilken sal som var vilken, men med lite hjälp från de andra städerskorna som var där så lyckades jag allt hamna rätt till slut ;P
Gisses vilken sliten skola egentligen alltså... det är inte mycket som är fräscht där inte. Allting såg ju likadant ut sedan jag själv gick där, förutom att de där fula orange, blå och gröna skåpen man hade (som förövrigt alltid blev insparkade) hade blivit utbytta mot några snyggare i trä. Annars var det same old, same old.
En sak vet jag iallafall - jag längtar verkligen inte tillbaka till skolbänken!



Kommentarer
Madde

Anna ditt skåp blev ju alltid insparkat :D haha det kommer jag ihåg när jag började sjuan ;)

2010-01-19 @ 20:49:19
Anna

Jo så går det när man typiskt nog skulle få skåp längst ned ;P

2010-01-19 @ 21:15:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0